Vi har fået tilladelse til at oprense de gamle søer der ligger på grunden, træer og højt græs gjorde at man ikke kunne se vandet i søerne.
Nu kan vi se vandet igen, til forår kommer løvfrøer, vandsalamander og andet samt andre fugle, det er så skønt med natur tæt på.


